anti8eto



Η ταινία επιχειρεί με τρόπο μη αφηγηματικό - με τη σωματική και μουσική έκφραση ως εναλλακτικό λόγο - να σκιαγραφήσει το τετράπτυχο «επιθυμία, δράση, ικανοποίηση, άρνηση».














Σημείωμα σκηνοθέτη

Στην ταινία μου / δήλωση για τον νεοπαγή κινηματογράφο:
Το ανθρώπινο σώμα ξεπερνά τα πλάστιμα όρια του.
Η παραστατική έκφραση συνεργεί με την υπερβατική αντανάκλαση της, την κινηματογραφική ματιά.
Ο άκαμπτος χώρος καμπυλώνεται, ρευστοποιείται και συνπαρασύρεται.
Χωρίς χρήση φίλτρων / απομιμήσεων οπτικών εφέ.
Ως μια ακολουθία από 0 και 1, με τις επεμβάσεις μου ως μαθηματικές πράξεις.
Η μουσική συνθέτει το σύνολο, καταργώντας το χρόνο ως σύμβαση.
Μόλις συνόψισα τους τελεστές μου
(ελεύθερη χορογραφία / παραστατική έκφραση,
κινηματογραφιστής / απεικαστικός συμπρωταγωνιστής,
ένδοθεν αξιοποίηση του ψηφιακού μέσου,
αχρονική / ατονική σύνθεση).
Αυτοχαρακτηρίζομαι πειραματιστής.
Όχι κατ’ ανάγκη από ηθική στάση, αλλά ως ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ.



Τεχνικά χαρακτηριστικά

έτος παραγωγής: 2007
διάρκεια: 49'
γλώσσα: ελληνικά
χρώμα: ασπρόμαυρη
λόγος πλευρών: 16:9 αναμορφικό
μορφή: miniDV



Credits

η ταινία είναι βασισμένη στο βιβλίο του Αλεξάντρ Κοζέβ «Εισαγωγή στην ανάγνωση του Χέγκελ» και στον πίνακα του Καραβάτζιο «Η σαύρα»

αδίστακτοι περφόρμερς: Τάσος Μπαμπατζιάς, Γεωργία Τουρμούζη
αφήγηση: Ζακλίν Κέρμπι
κάμερες: Ιωάννης Πρωτονοτάριος, Γιώργος Κηετζής
καλλιτεχνική διεύθυνση, σκηνικά, ζωγραφιές ενδιάμεσων τίτλων: Γεωργία Τουρμούζη
χορογραφίες: Τάσος Μπαμπατζιάς
μουσική: Έπαυλις Παυλάκης
ακούγονται οι συνθέσεις: Δάκρυα κήπου #2, Αλεξία, Τόσο βαθιά, Μουσλίμ, Εγκατάσταση, Τελευταία εβδομάδα
η εκτέλεση έγινε ζωντανά, μπροστά σε κοινό, με αισθητήρες αφής και κίνησης

σκηνοθεσία, επεξεργασία & παραγωγή: Ιωάννης Πρωτονοτάριος © 2007

Ευχαριστούμε
Το Δημήτρη και όλη την παρέα του “Ντίλι Ντίλι”,
τον Αντώνη για την συνεχή βοήθεια και υποστήριξη,
την ομάδα πειραματικού χορού ".. ......" (ζήτησαν να μη δημοσιευτεί το όνομα) για την πολύχρονη έρευνά τους (μέρος της οποίας χρησιμοποιήθηκε εδώ),
τους φίλους από το Εργαστήριο Ψηφιακής Επεξεργασίας Εικόνας του Δ.Π.Θ. για τα papers πάνω στο view morphing,
το Λελέ και το Μπόλη για τη μουσική τους που τελικά δεν χρησιμοποιήθηκε,
τον Τσιούμα για τα κείμενα,
το Φωτογράφο γιατί χωρίς αυτόν δεν θα είχε γίνει τίποτα,
το Διονύση που δεν φταίει αλλά αυτός πληρώνει,
και όλους όσους επέτρεψαν να πειραματιστούμε πάνω τους.



Δείτε το τρέιλερ:


Κριτικές:

ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ

ΣΗΣΗΝΡΑ ΣΗΤ ΟΤΕΘΙΤΝΑ ΟΤ ...ή αλλιώς, ένα πειραματικό σχόλιο πάνω σε μια πειραματική ταινία...

Χειρότερο κι από το Extra Channel